Återhämtad och klar.

Vaknade tidigt genom att lägga armen i sängen på en geting (!), med tanke på att jag brände mig på stekpannan det sista jag gjorde igår, så är det liiiiite synd om mig faktiskt...

I helgen var det GATEBIL, vilket var riktigt roligt, fina bilar, trevligt sällskap, grillning & "uteliv" på kvällen. Det fanns så mycket roligt att kika på så jag är förvånad över att jag inte lyckades virra bort mig själv. Jag visste inte riktigt vart jag skulle vända näsan...


Igår var det handling med Älsk och sedan mysmiddag på balkongen. Efter det rörde vi oss mot ekerö för att kika på kattungar. Träffade självklart Tove och Modde en stund och grabbarna flög helikopter medan jag och Tove satt och snackade, helt plötsligt blev klockan halv elva!

Hemkomna sent och läggdags. Det är varmt nu, men med ett fönster öppet går det bra att sova. Idag har jag Nira och ska senare rida (ev bada med hästarna) med Tove. SEMESTER- I love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0