Avslut på v 28

I Fredags var det badmys för hela slanten med ett gäng tjejkompisar. Efteråt blev det god middag med Ankan och Kim för att sedan göra oss klara för Nype. Var ett ganska bra drag där och tiden flög iväg, roligt hade vi åxo!

I lördags blev det maxmat innan Ankish skulle jobba. Hade planerat en ny utekväll med tjejerna som jag badade med, men kände att jag inte riktigt hade orken efter en helspäckad vecka och nästkommande som innefattar en roadtrip.

Kvällen blev tillbringad med Pojke, Filmen "Farsan", god mat och glass. Myskväll med andra ord. Sedan somnade jag ifrån honom och nu har han somnat om mig... Blir lite nördande på FB och MSN innan sleepytajm!

Imorgon blir det ridning och packa! Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0