Fullt upp.

Hade precis skrivit klart mitt inlägg för att putta in lite bilder, så raderas mitt inlägg, suuuuck. Blir en väldigt snabb sammanfattning utav veckan.
 Rena och Fina
I fredags hojåka X antal timmar, vilket kändes bra! I Lördags jobb, powernap, biltur och en visit hos Marcus sent in på natten. I söndags mekade jag hoj in på eftermiddagen och svängde sedan förbi stallet med tillhörande mammafika. På kvällen blev det picnic med Daniel & Anna:

 Mys!

I måndags tog vi en snabbvisit till Dalarö, igår var det födelsedagsfika som gällde och Maxihandling på hemvägen. Ikväll har ajg planerat att rida och imorgon hojåka. Fredag bär det av till Norge....
På hemväg ifrån Kalas.

På jobbet är det mycket att göra, men tiden finns för att fixa i butiken och beställa hem nya varor, vilket är skönt. Jag har dessutom hand om största delsen på klädsidan nästintill själv nu, så då är det lätt att hålla koll. Hjälper även till på reservdelar om det behövs, men inte lika mycket som under vinterhalvåren... Tre dagar till, sedan är det SEMESTER!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du har så rätt mitt <3-egull!

Vilken fin bild du har tagit på mormor och mosterposter! Var rädd om dig! Kram! Jag älskar dig!

2010-07-08 @ 00:19:02
Postat av: Anonym

Du har så rätt mitt <3-egull!

Vilken fin bild du har tagit på mormor och mosterposter! Var rädd om dig! Kram! Jag älskar dig!

2010-07-08 @ 00:20:14
Postat av: Kickan

Ja, visst är det en fin bild?



:) <3

2010-07-13 @ 14:39:09
URL: http://angelicaelisemaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0