Norge is it!

Städade & packade igår inför Norgeresan idag. Det var riktigt mysigt, vi pausade med en kopp kaffe på balkongen och satt och pratade en stund. Det brukar inte vara roligt att städa men det gick hyffsat fort och blev fint vilket gör mig glad. Jag tror att Kim åxo tyckte det var lite mysigt även om han inte kommer erkänna detta ;).

Tog sedan en sen promenad med Nira och kröp ner ganska direkt när vi kom in igen. Jag tror vi har sovit gott inatt åxo vilket känns skönt när vi ska åka långt efter jobbet.
Valde mellan V40/V70 vs M3/Porsche, svårt val, kan ni gissa vilka bilar vi åker?

Kommer ha både mobil o internet Nere/av nu i helgen, så vill ni något får ni ta det innan nio ikväll eller på söndag kväll/natt när vi är tillbaka. Håll tummarna nu för att vädret håller i sig. Jag känner att det ska bli sk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0