Slut på semestern.

Första jobbveckan är snart över! Vilket känns jätteskönt, om det inte var för att jag jobbar i helgen igen... Men men, söndagen ledig i alla fall och man ska ju vara glad för det lilla. I veckan har jag hunnit rida igenom Bique en stund vilket kändes riktigt bra, det var även välbehövligt. Längtar som faen efter ridvolten nu, det ska bli så skönt med en egen liten paddock att rida i. Igår var det åskoväder vilket gjorde att jag hoppade ridningen. Men i helgen är det nya tag. Just nu är det riktigt roligt att ha häst och suget blir allt större.
Det kommer och går lite i perioder vartefter det går bra/dåligt, hur hästarna mår och utefter ens egen hälsa.

Igår fick jag ett vykort från farmor och farfar, jätteroligt! Det är sällan jag får personlig post hit då jag fortfarande (!) är skriven ute hos mammi, men det var ju ett tag sedan jag flyttade. Vilket ni som känner mig redan vet.

Vi körde ett ryck och storstädade igår, inte röjde, utan städade. Dvs dammade av, tvättade alla kläder, mattor och plockade iordning lite i vårt proppade badrumsskåp, undrar vems grejer det är där som låg huller om buller? Hmm... Kim vet...

Ikväll ska Kimmen jobba som vanligt inne på Nype, jag ska eventuellt möta en tjejkompis för en drink. Vi får se vart vi hamnar och hur pigga vi är.

Soo loong suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0