Fredaaaaag!

Men jobb både imorgon och på söndag...
Igår var det en "kvalitetskväll" med Kim, vi åt glas spå djurgården och tog en prommis med Nira. Innan det drog vi bulten till S-tälje för att lämna över mitt batterigrepp till en ny ägare.

Det var en helt okej kväll trots att både jag och Kim var helt slut. Vi har mycket nu både med jobbet, djuren, lägenheten/allt som heter bosjälv och vänner. Man får prioritera ibland och det är inte alltid så lätt!

Idag ringde mamma i alla fall och sa att mitt körkortstillstånd hade kommit, tjoho! Jag ringde direkt till polisen(?!) för att höra om mina handledare hade godkännts, vilket de självklart inte hade så jag får vänta med att köra själv... Blir nog en lite hojtur ikväll och sedan eventuellt till Tanto för att fira Moddes syrra, Veronica, om jag hinner. Det blir ju en relativt tidig kväll eftersom jag jobbar imorgon.
Imorgon är Ankan inbokad på schemat, kanske blir det grillning? En tur till stallet blir det åxo, det är så himla fint i det nya stallet jag är helt farcinerad över utsikten, hagarna, stallet, ja! Hela atmosfären! Så himla trevliga människor där vilket känns riktigt skönt, imorse hade jag hovis ute som till och med han var nöjd över läget trots att det är en extra bit att åka ut. Han gillade det rymliga stallet och den bra belysningen. Hästarna var mycket lugnare än vanligt de med!

Söndag blir det nog jobb och sedan 30årskalas, Grattis makusin Mikael!

Vi hörs och ses, kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0