Gröna lunds knatteavdelning- here I come!

Jag är bokstavligen helt slut. Efter att ha jobbat mycket, har jag äntligen varit ledig i helgen, men vart tog helgen vägen? Jag hade inte mycket planerat, ändå flög den förbi... I lördags var min första "lediga dag på länge" så jag tog det heeelt lugnt på dagen, plötsligtblev det bråttom att göra sig iordning för middag hos två vänner. Jag körde men vi var ändå hemma sent. I söndags körde jag hästtrailer över hela stockholm. Först till Solna föra tt hämta en barderob och hylla sedan däreifrpn till Hässelby strand för tre garderober till.
Vi släpade ner dem sex(!) trappor och klämde in dom i transporten. trångt var det minsann och träningsvärk fick vi nog all tre tjejor, tack för hjälpen!

Åkte ut till stallet med garderober och sedan släppte vi av trailern, städade bilen, köpte pizza och på kvällen sålde jag min Ådi. Där försvann den dagen....

Idag är det troligen gröna lund som gäller med Kirsi(barnens mamma) gudsonen och tvillingsyster på två år. Ska bli skönt att komma iväg lite, helt avslappnat och vardagsklädd. Nu blir det dusch och förberedelse för att åka kommunalt. Spännande!

Allting just nu är energikrävande, jag vet inte om det är vädret som ställer till det? Allting känns jobbigare än vanligt. Lite tyngre. Hoppas på solsken och godkännande om handledare nu inom kort så kanske det ljusnar lite.

Tänk vad bra jag har det?
Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0