Vanliga(?) vardag.

Igår gick åt till att lida utav huvudvärk :( Ingen musik, tv eller liknande, då kändes det som att huvudet skulle sprängas. Jag jobbade men däckade när jag kom hem, inte ens alvedon hjälpte. Somnade kring tiotiden och vaknade vid halv åtta imorse, pigg och nästintill huvudvärksfri! Plockade disk, damsög och dammade lägenheten innan jag gjorde mig färdig för jobb.

Efter jobbet blev det en vända för att köpa studentpressent. För imorgon ska vi på mottagning, och inte bara en utan helst två! Både Linnea och Ankan springer ju ut!
På hemvägen mötte jag Marcus i bilen som var på väg att handla mat, han hoppade av bilen här på tillbakavägen och gav mig trevligt midagssällskap. Tog sedan en promenad med honom hem.

Jag och Kim kom samtidigt och nu är det tv, dator och tvätt som gäller innan vi nannar kudden. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0