vurpa och midsommarfirande.

Åkte av hästen i onsdags och efter det har jag mest legat deppig i sängen. Det var helt mitt fel och riktigt klantigt, jag tappade en astigbygeln i galoppen och känslig häst som jag har kände hon direkt att skänkeln låg på utan anledning och sååå låg jag i backen. Mindre skönt. Det som stör mig mest är att det gick så himla bra! Hon galopperade fint i båda varven! Min "travare".

Efter det blev det ett akutbesök och värktabletter utskrivna, blev ett lugnt midsommarfirande och sedan har jag betat av många filmer och böcker i soffan. Välbehövligt kanske?

Årets första dopp blev av tidigare förra veckan tillsammans med Kim, i havet såklart! Myspys.

Imorgon blir det jobb igen, nu känner jag mig mycket piggare både i kropp och knopp.

Kommentarer
Postat av: mammi

Skönt att du är bättre nu! Kram Mammi

2010-07-03 @ 09:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0