Första ridturen i nya stallet.

Flytten igår tog tid, men bra blev det! Det är så himla fint i det nya stallet!
Tog en liten "promenad" med mamma och Tinky. Jag red Bique med barbackagjorden och bettlöst träns. Hon skötte sig riktigt bra trots att allting nytt runtomkring, de nya valackerna och en hingst som går i hagen mitt emot. Tinky var mer stissig än Bique, och det hör till ovanlighetens skull. Det känns riktigt bra med andra ord!

Nu har jag precis dragit iväg en börjes-beställning på en massa nödvändigheter*hihi*.
När jag kom hem ifrån stallet hade älsk lagat lunch till mig imorgon. Han gjorde en likaddan tidigare som jag åt till middag, finaste <3.

Imorgon blir det jobb och sedan ridning tillsammans med Sabina, tänkte rida Tinky, det var ett tag sedan!

Nu blir det upphängande utav rena stallgrejor och sedan mys/nattdags med Kimmen.
Pussohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0